30 Nisan 2015 Perşembe

FLORMAR ONLİNE ALIŞVERİŞİM



Merhabalar :)

 Bildiğiniz üzere Flormarın  bu aralar %70 oranında yaptığı bir indirim vardı ve 25 tl üzeri alışverişe kargosu da ücretsizdi. Bildiğim kadarıyla süresi doldu ama sizlere bir fikir vermesi açısından ürünleri ve Flormarın ürünler hakkında yorumlarını aşağıya ekliyorum. Çünkü Flormar sıklıkla indirim yapıyor. Sizde istediğiniz ürünü başka bir indirim zamanında alabilirsiniz. Tabi ki indirime bende dayanamadım ve birkaç ürün almak istedim. Daha kullanmaya başlamadığım için ürünler hakkında detaylı yorum yapmayacağım. Kullandıkça fikirlerimi yeni yazılarda belirtirim. Bakalım neler almışım..








Make-Up Stick Foundation 

Elimde böyle bir ürün yoktu ve tabi ki indirim gayet güzeldi bir şans vereyim dedim.  Yüzde 70 indirimli fiyatı 5,06 TL. 


Flormar bu ürün için şunları söylüyor;

İnce ve yumuşak yapısı sayesinde kolay uygulanabilen Stick Foundation, içerdiği özel pudra sayesinde cilt yüzeyinde bulunan çizgi, kırışıklık, irileşmiş gözenekler gibi kusurları doldurarak, ten makyajına pürüzsüz bir görünüm kazandırır. Özel aktif maddeler nem oranını dengeleyerek cildin yaşlanma sürecini yavaşlatır. Aynı zamanda, antiseptik özelliğe sahip içerikler cilt yüzeyindeki bakteri oluşumunu engelleyerek cildin sağlıklı kalmasına yardımcı olur. Orta-yüksek kapatıcılıktaki bu ürün aynı zamanda güneşin zararlı etkilerine karşı UV filteler içerir. Tüm cilt tipleri için uygundur.







Invısıble Pores Instant

Aslında Benefit markasının ürününü almak istiyordum Flormar da indirim olduğunu görünce bunu almaya karar verdim. Yüzde 70 indirimli fiyatı 6,36 TL.

Ürün hakkında flormarın söylediği;

Invisible Pores Instant Pore Minimizer, cilt yüzeyini pürüzsüzleştirerek gözeneklerin görünümünü azaltan bir makyaj bazıdır. Şeffaf, jel yapıdaki bu ürün yumuşak dokusu sayesinde kolay uygulama imkanı sunarak kusursuz ten makyajına olanak sağlar. İçerdiği kiraz çiçeği özü sayesinde cildin nem dengesini korur, yatıştırır, yumuşatır ve pürüzsüzleştirir, yıpranmalara karşı korur.








Deluxe Multi Effect Powder

İtiraf ediyorum görüntüsüne dayanamadım ve aldım. sizce de çok tatlı değil mi :)  Yüzde 70 indirimli fiyatı 7,06 TL.
Flormar diyor ki;


Yumuşak, kadifemsi dokusu ile cildi sararak, eşit bir cilt tonu kazandırır, duru, kusursuz ve sağlıklı görünmesine yardımcı olur. Özel içerikler sayesinde cilt yüzeyindeki kusurları doldurarak, görünümünü hafifletir, aynı zamanda makyajın ciltte uzun süre dayanıklı olmasını sağlar. İhtiyaç halinde pudra, allık ya da göz farı olarak kullanılabilen Deluxe Multi Effect Powder renklerini karıştırarak cilde canlı görünüm kazandırılır. Ayrıca renkleri ayrı ayrı uygulayarak, çeşitli renk kombinasyonları yaratıp, makyajda farklı görünüm ve çekicilik sağlanabilir.








Shimmering & Iluminating Body Oil


İçerisinde sim , ışıltı bulunan yağları denemek istiyordum ve indirim bunun için güzel bir fırsat oldu. Yüzde 70 indirimli fiyatı 7,37 TL.




Flormar diyor ki ;

Shimmering & Iluminating Body Oil, hızlı kuruma özelliği ile ten makyajınıza ışıltılı bronz bir görünüm kazandırır. İçerdiği incir, pamuk ve keten tohumu özleri sayesinde cildi derinlemesine nemlendirir ve besler. Yoğun ışıltı sağlayan bu vücut yağı ten makyajına göz alıcı şıklık katar. Ürün dekolte, omuzlar ve vücuda uygulanır.






Bunlarda Flormarın ücretsiz gönderdiği hediyeleri. Gerçekten karlı bir alışveriş oldu. 30 TL ye 4 ürün almış oldum ve kargo da ödemedim üzerine Flormar da hediye gönderdi :) Bakalım ürünlerden memnun kalacak mıyım kendileri ile anlaşabilecek miyim :)

Eğer sizlerde online sitesine bakmak isterseniz tıktık

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Gününüz çok güzel geçsin.. :)











3 yorum:

  1. Merhaba tatlım hayırlı olsun blogunu takibe aldım bende bloguma beklerim cekilise katılmayı unutma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaalar çok teşekkür ederim :)) Hemen bloğuna bakıyorumm canım :)

      Sil